Animes' Heaven

[Spoilers]Bleach 421-425

Compartilhe
    Mari
    Administradora Mari
    Administradora Mari

Feminino
    Número de Mensagens : 1963
    Anime Favorito : Chrno Crusade, Eureka Seven, VK, SE, Pandora Hearts, Code Geass, Hellsing, Toradora!, SS-Lost Canvas, Natsume, Gankutsuou
    Personagem Favorito : Teresa, Yuuki, Blue, Hige, Maka, Taiga, Sharon, Integra, Rosette..

[Spoilers]Bleach 421-425

Mensagem por Mari em Seg 20 Set 2010, 21:11

Spoilers capítulos 421 ao 425
    Spoiler é uma palavra da língua inglesa que deriva do verbo 'to spoil', com significado português de 'estragar'. No sentido geral, mais usado na net, pode ser entendido como 'estraga-prazeres', pois seu objetivo é revelar uma informação antes mesmo dela ser divulgada pela sua fonte original. No caso de animes, spoilers são aquelas informações (sumários ou imagens) de capítulos de mangás antes mesmo deles saírem nas bancas.

Somente SPOILERS neste tópico. Comentários só são aceitos no tópico correspondente. Não se esqueça de confirmar se o Spoiler que encontrou é verdadeiro ou não. Não é preciso postar a versão japonesa do Spoilers. De preferência, poste apenas a traduzida em português.

Regras dos Spoilers:
    1. Não faça comentários sobre os spoilers neste tópico. Qualquer post que fuja dessas especificações será apagado.
    2. Ponha um spoiler em cada mensagem. Mensagens duplas, triplas, etc, são aceitas.
    3. Coloque a "Verificação" do spoiler, dizendo se é falso, verdadeiro ou pendente.
    4. Você é responsável pelo spoiler que posta, devendo editá-lo no futuro, colocando se é falso ou verdadeiro.
    5. Poste todos os créditos possíveis.
    6. Desabilite a sua assinatura antes de postar.
    7. Versões extrangeiras de spoiler só dentro do tag 'spoiler'.

Última edição por Mari em Seg 08 Nov 2010, 15:29, editado 1 vez(es)
    Mari
    Administradora Mari
    Administradora Mari

Feminino
    Anime Favorito : Chrno Crusade, Eureka Seven, VK, SE, Pandora Hearts, Code Geass, Hellsing, Toradora!, SS-Lost Canvas, Natsume, Gankutsuou
    Personagem Favorito : Teresa, Yuuki, Blue, Hige, Maka, Taiga, Sharon, Integra, Rosette..

Re: [Spoilers]Bleach 421-425

Mensagem por Mari em Qua 22 Set 2010, 12:37

Capítulo 421

Spoiler #1 Texto
    Fonte: 69ruma@2ch
    Tradução: Gilvan Linhares (Bleach Central)
    Verificação: Confirmado
    Spoiler:

After firing Mugetsu Ichigo's power gradually fades. His transformation also unravels.
    Depois de disparar o Mugetsu, os poderes de Ichigo gradualmente somem. Sua transformação também sumindo.

Aizen is collapsed after the Mugetsu. He's not dead due to his regenerative abilities, but his transformation is also unraveling.
    Aizen está desmaiado depois do Mugetsu. Ele não está morto devido a suas habilidades regenerativa, mas sua transformação também está sumindo.

Ichigo lands down at Aizen's location. He kneels as his shinigami powers vanish.
    Ichigo desce até a localização de Aizen. Ele se ajoelha enquanto seu poder de Shinigami desaparece.

Aizen stands completely still before him. "This is your defeat," Aizen says as he shows his sword.
    Aizen fica completamente parado diante dele. "Essa é sua derrota", Aizen diz enquanto mosra sua espada.

Aizen's sword vanishes. Aizen says the hougyoku has judged that his sword is unncessary. Because Ichigo has lost his power the difference in their powers is even greater.
    A espada de Aizen desaparece. Aizen diz que a Hougyoku julgou sua espada desnecessária. Já que Ichigo perdeu seus poderes, a diferença em seus poderes é ainda maior.

But just as he says that light rays pierce Aizen's chest. "What is this?" he asks. "I've finally invoked it," answers a voice. It's Urahara.
    Mas assim que ele diz isso, raios de luz atravessam o peito de Aizen. "O que é isso?" ele pergunta. "Eu finalmente o invoquei", responde uma voz. É Urahara.
    He's talking about the kido he tried before Aizen completed his transformation. Because Aizen can't be killed when fused with the hougyoku he's decided to develop a new technique to seal him.
    Ele está falando sobre o Kidou que ele tentou em Aizen antes de completar sua transformação. Já que Aizen não pode ser morto enquanto fundido com a Hougyoku, ele decidiu desenvolver uma nova técnica para selá-lo.

Aizen says to Urahara that it's too bad. "Since I've evolved further that level of kido won't be able to seal me!
    Aizen diz para Urahara que é uma pena. "Já que eu evolui ainda mais aquele nível de Kidou não será capaz de me selar!"

However, just as he says this Aizen's transformation unravels even further, and even his face is like that of his shinigami form. Aizen is shocked as he senses his power fading.
    Entretanto, assim que ele diz isso a transformação de Aizen desaparece ainda mais, e até seu rosto é igual aquele de sua forma Shinigami. Aizen está chocado e sente seus poderes sumindo.

"That's the hougyoku's intent. As your power has weakened it doesn't recognize you as its master," says Urahara.
    "Essa é a vontade da Hougyoku. Como seu poder enfraqueceu ela não o reconhece mais como seu mestre" diz Urahara.

"That's impossible!" screams Aizen at Urahara as he starts getting sealed. "Why would someone as intelligent as yourself follow someone like that!"
    "Isso é impossível!" grita Aizen para Urahara enquanto ele começa a ser selado. "Por que tão inteligente quanto você seguiria alguém assim?"

"Because I observed the Spirit King. If the Spirit King didn't exist Soul Society would break apart. The Spirit King is the lynchpin, and is he is lost it would easily crumble. That's how the world is," replies Urahara.
    "Por que eu observei o Rei dos espiritos. Se o Rei dos espiritos não existisse a Soul Society acabaria. O Rei dos espiritos é o pino principal, e se ele é perdido isso desmoronaria facilmente. É assim que o mundo é" responde Urahara.

"That's a loser's theory! A winner should never wonder what the world is like but rather how it should be. I am...!" As Aizen is cutoff Ichigo averts his eyes.
    "Essa é uma teoria de perdedores! Um vencedor nunca devia imaginar como o mundo é, mas sim como ele deveria ser. Eu sou...!" Enquanto Aizen é cortado, Ichigo desvia seu olhar.

The next page is Aizen being sealed.
    A próxima página é Aizen sendo selado.
    Spoiler #2 Imagem
    Spoiler:

@fanimesheaven
    Pedidos de música
    Dúvidas
    Sugestões
    Mari
    Administradora Mari
    Administradora Mari

Feminino

Mensagem por Mari em Qua 29 Set 2010, 18:15

Capítulo 422

Spoiler #1 Texto
    Fonte: @maaru from BA
    Tradução: Rodrigo
    422 the silent story

Spoiler:
    SSの空座町。町の補修作業と町の人の全名保護し、現世への転移作業をするマユリとその部下。
    In SS's Karakura, Karakura's repairs and recovery are underway, while Mayuri's subordinates prepare to transition it back.
    町中に死神がいる状態で転移をしようとするマユリをセンカイ門なしでの転移は(死神が)危険ですと隊員が止 める。
    In the middle of town, Mayuri tells the shinigami taking stock of the situation for transfer that there won't be Senkaimon for transfer because it's dangerous, so they halt.
    余裕を持って10数えてやるよというマユリに、急げー!死ぬぞー!と部下が避難させる。
    "The margin of error is only 10!" says Mayuri, while his subordinates scream, "Hurry-! We're gonna die--!"
    自分の甘さに反吐が出るヨとマユリ。
    "Your naivete makes me puke", says Mayuri.

ひよりの治療を終え、一先ずは大丈夫でしょうと卯の花。助からへんかもしれんの!?と聞くリサ に、
    鬼道にできることは医療と変わりない、あとは彼女が生きる事を諦めなければいずれは。
    彼女が諦めるかどうかはあなた方のほうがよく知っているはずですと続ける。
    I'm finishing Hiyori's treatment, but for now she'll be alright, says Unohana, to Lisa who's been asking if she could help, "Well, the kidou's done all that it could, but afterwards it's up to whether she hasn't given up her will to live." Unohana continues, "But I think you know better than me how that goes."
    おおきにな・・・卯の花サンと平子。なぜお礼を言うのですか?仲間の命を救うのに、お礼の言葉などいりませ んと卯の花。
    Thank you... Unohana-san, says Hirako. "Why would you need to thank me? I'm merely saving the lives of our nakama, your words of gratitude are unnecessary", says Unohana.
    仲間のつもりないわ、ボケェってひよりやったら言うやろなぁとつぶやく平子。そしてもういちどおおきにな・ ・・卯の花サンと礼をいう平子。
    "I wasn't planning on being called nakama, but that idiot Hiyori got that badly hurt..." Hirako sighs. "So I will thank you again.... Unohana san," says Hirako.

SSに戻ってきた白哉と剣八(とやちる)を迎える隊員たち。ケガをみて救護班を呼ぶ隊員。今回の戦いはいか がでしたか?ときく隊員に、つまんねぇ戦いだったぜと剣八。
    Kenpachi (and Yachiru) and Byakuya arrive at SS and meet their divisions. They call for the medical division for their wounds. "How was the fighting?", asks his division, "it wasn't boring," says Kenpachi.
    虚圏。大の字に倒れているヤミー。そこにアンアンと鳴き声。虚ろな目で、鳴き声のほうをみるヤミー。そこに は嬉しそうにしっぽをふる破面の犬。
    Hueco Mundo. The puppy approaches the fallen Yammi. It barks loudly. A blank eye opens, and Yammi looks toward the barking. The puppy wags it's tail happily.
    なんでついて来てんだよ・・・バカ犬が・・・とつぶやくヤミー。そのまま白目になるヤミー。( 死んだ?)
    "Why'd ya come here... Stupid dog..." sighs Yammi. Then his eyes go white. (he died?)

SSの空座町に佇む一護に声をかける裏腹。みんなはときく一護にお帰り頂きましたと裏原。
    In SS's Karakura town, Ichigo's loitering around while Urahara's shouting at him. While Ichigo asks for everyone, Urahara tells him they've gone home.
    皆さん黒崎サンに話したそうでしたけど、同じくらい話しかけづらそうでしたんでと続ける裏腹に、まさか記憶 を?と一護。
    "I know everyone wants to talk to Kurosaki-san, but it'll gonna be the same story anyway so...," Urahara continues, "No way, what're you gonna do to their memory?" says Ichigo.
    今回はいじってませんと答える裏腹に、よかった、もう隠すのもイヤだしな、戻ったら俺の口から伝えるよと明 るく答える一護。
    "This time I won't change it", Urahara laughs, "Oh, that's good, I won't have to hide it anymore, and I don't want to have to explain again, " smiles Ichigo.
    愛染の封印架は精霊廷に運び、46室によって処遇が決定されるでしょうと裏腹。
    "Well, Aizen's seal and soul containment will all be dealt with by central 46," says Urahara.
    そうかという一護に、どうしてそんな顔をしてるんすか?と裏腹。
    "Oh yeah, that.." Ichigo says. "Why are you making that face?" asks Urahara.
    自分にもよくわからない、そう答える苺に、アナタは正しいことをしたんだからそんな顔をする必要はないとい う裏腹。
    "I don't really know myself," Ichigo smiles, "You don't need to make that face when you did the right thing," says Urahara.
    すると苺は、愛染は本当に宝玉に拒絶されたのかな?ときく。親父が、宝玉の能力は周囲の心を取り込んで具象 化することだといってた。
    Ichigo asks, "Are you sure that Aizen's truly been rejected by the Hougyoku now? Dad says that the Hougyoku has the ability to detect the hearts around it and distort reality."
    それなら、もしかしたら愛染は自ら望んで力を失ったんじゃねえのかなときく。
    "It that's so, what if Aizen's desired power wasn't actually gone..." he wonders.
    互角に戦えるようになって、愛染の刀に触れた一護。その刀には孤独しかなかったという。
    "While I was fighting on par with him, I was able to feel his sword," says Ichigo, "That sword was asking not to be left in solitude."
    愛染が生まれたときから飛びぬけてたなら、愛染はずっと自分と同じ目線に立ってくれる誰かを探してたんじゃ ないのかな、
    だから、それがみつからないと諦めた瞬間から、心のどこかでただの死神になりたいって願ってたんじゃないの かな・・・と続ける一護。
    "From the time of it's birth, it's always had it's gaze focused like Aizen's did, as if it was searching for someone who could stand on the same level as he did,
    that's why, the moment Aizen gave up because he couldn't see it, I wonder where his vow to be a shinigami in his heart went to...." says Ichigo.
    そこに黒崎くん?と声をかける人物。振り向くとそこには井上をはじめ、石田、チャド、ルキアに レンジが。

Someone asks, "IS that Kurosaki-kun?". The view pans around to Orihime, then Ishida, Chad, Rukia and Renji.
    もう起きて大丈夫なのかよと声をかける一護に、貴様こそなんだその・・・とルキアが言いかけた ところで、
    "You ok? You look like you just awoke, you idiot, what..." says Rukia
    井上が、やっぱり黒崎君だ・・・髪が長いからちがんじゃないかと・・・よかった・・よかったあと泣きながら 喋る。
    Orihime says, "It's really Kurosaki-kun... I thought I couldn't be wrong but your hair's gotten long so.... Thank.... Thank goodness," while tears well up in her eyes.
    なんつーカオしてんだよ、頭はボサボサだけど・・・といいかけて倒れこむ一護。
    "Of course it's me, my head's just messed up all over... " Ichigo, while saying that, starts to collapse.
    皆が一護!と声をかけるが、う・・うああああああああああああああと叫ぶ一護で次号。
    "Ichigo!" everyone shouts, "Uwaaaaaaaaaaaaaa" Ichigo calls out, and it's off to next issue

Spoiler:
    Na Karakura real, os reparos de Karakura e a recuperação estão em andamento, enquanto os subordinados de Mayuri preparam a transição de volta.

No meio da cidade, Mayuri diz ao shinigami que está controlando a situação que a transferência não será pelo Senkaimon, porque é perigoso, então eles param.

"A margem de erro é de apenas 10!" diz Mayuri enquanto seus subordinados gritam, "WOW-! NÓS VAMOS MORRER-!"

"Sua ingenuidade me faz vomitar", diz Mayuri.

"Estou terminando o tratamento da Hiyori, mas agora ela ficará bem", diz Unohana. Lisa pergunta se pode ajudar. "Bem, o kidou fez tudo que podia, então agora é com ela se ela quer mesmo viver." Unohana continua. "Mas acho que você sabe melhor do que eu como isso acontece".

"Obrigado... Unohana-san". Diz Hirako. "Porque você precisa me agradecer? Estou simplesmente salvando a vida de nossos companheiros. Suas palavras de gratidão são desnecessárias", Diz Unohana.

"Eu não planejava ser chamado de companheiro, mas aquela idiota da Hiyori ficou gravemente ferida..." Hirako suspira. "Então, eu vou agradecer mais uma vez... Unohana-san", diz Hirako.

Kenpachi (e Yachiru) e Byakuya chegam na Soul Society e encontram suas divisãoes. Eles chamam pela divisão médica para seus ferimentos. "Como foi a luta?", pergunta a sua divisão. "Ele não era chato", diz Kenpachi.

Hueco Mundo. O filhote se aproxima de Yammy caído. Ele late muito alto. Um olho se abre em branco, e Yammy olha para ele. O cachorro abana o rabo feliz.

"Por que você veio aqui... cão estúpido" Yammy suspira. Então seus olhos ficam brancos

Na Karakura (SS), Ichigo estava rondando enquanto Urahara gritava com ele. Enquanto Ichigo pergunta por todos, Urahara diz que eles já foram para casa.

Eu sei que todos querem falar com Kurosaki-san, mas essa mas ser a mesma história, de qualquer forma, então...". Urahara continua. "Sem essa. O que você vai fazer com as memórias deles?" Diz Ichigo.

"Desta vez eu não vou mudá-las." Urahara ri. "Ah, isso é bom. Não vou ter que escondê-los mais, e i não quero ter que explicar de novo.". Ichigo sorri.

"Bem, o selo de Aizen e conteúdo da alma serão tratados pela Central 46", diz Urahara.

"Ah sim, isso..." Diz Ichigo. "Porque você está fazendo essa cara?" Urahara pergunta.

"Eu realmente não conheço a mim mesmo" Ichigo ri. "Você não precisa fazer essa cara quando o que você fez foi a coisa certa." Responde Urahara.

Ichigo pergunta: "Tem certeza que o Aizen foi realmente rejeitado pela Hougyoku agora? Meu pai disse que o hougyoku tem a capacidade de detectar corações em torno dela e distorcer a realidade"

"Se é assim, o poder que Aizen desejou não se foi totalmente..." ele se pergunta.

Enquanto eu lutava em pé de igualdade com ele, eu era capaz de sentir a espada", diz Ichigo. "Essa espada foi que pediu para não ser deixada na solidão."

Desde seus nascimento, ele sempre tinha que olhar focado como o Aizen fazia, como se estivesse procurando por alguém que poderia estar no mesmo nível do que ele fez, é por isso que, no memomento que Aizen desistiu porque ele não podia mais vê-la, eu perguntei onde seu voto para ser um shinigami, em seu coração, foi..." diz Ichigo.

Alguém pergunta, "ESSE é Kurosaki-kun?". A visão de Orihime, e depois Ishida, Chad, Rukia e Renji!

"Você está bem? Você está parecendo que acabou de acordar, seu idiota. O quê..." diz Rukia.

Orihime diz "É realmente Kurosaki-kun... Eu pensei que não poderia estar errada, mas seu cabelo tão longo assim... Obrigado... Obrigado, Deus." enquanto lágrimas caem dos seus olhos.

Claro que sou eu. Minha cabeça está apenas confusa, depois de tudo..." Ichigo, que ao dizer, começa a cair.

"Ichigo!", todos gritam. "UWAAAAAAAAAAAAA" Ichigo é chamado, mas está desacordado agora.
    Spoiler #2 Imagens
    Spoiler:

@fanimesheaven
    Pedidos de música
    Dúvidas
    Sugestões
    Mari
    Administradora Mari
    Administradora Mari

Feminino

Mensagem por Mari em Ter 05 Out 2010, 16:47

Capítulo 423

Spoiler #1 Texto
    Fonte: @ohana
    Tradução: @Gilvan Linhares, Bleach Central

Spoiler:

46室怒鳴りながら、愛染の判決を言い渡す。
    椅子に座り黒包帯ぐるぐる巻きの愛染 ぶつくさ~
    その態度が気に食わない46室

423 farewell swords

ヤマジーに隊長羽織をなくして、怒られる
    ビャクヤ ケンパチ 享楽
    Byakuya, Kenpachi, Kyouraku get scolded by Yama-jii for losing their haori (The white captain's coat)

浮竹と、その部下2人 怒られてる部屋の前で
    のほほ~んと。
    Ukitake and his two subordinates in front of the room they are scolded in, "Hoho~"

クロツチはウエコムンドにて研究。
    Kurotsuchi does research on Hueco Mudo

暗い洞窟で、こんなんじゃヒナモリを守れないと一人修行のヒツガヤ
    In a dark cave, Hitsugaya trains(?), "At this state, I can't protect Hinamori"

それを見てる松本 ギンを思い出し
    『好きだったんだわ』
    Matsumoto is watching, thinking about Gin, 'I liked you'

苺部屋にて眼が覚める
    そこには、おり姫、ルキア、チャド、石田
    一か月も寝ていた苺
    死神の力がなくなったことを聞いたルキア
    程無く 残る全ての霊力も消えていく。とルキア
    Ichigo wakes up in his room
    Orihime, Rukia, Chad, Ishida all there
    He's been asleep for a month
    Rukia heard he lost his shinigami powers
    Rukia says, "In any moment, any of the leftover powers will disappear as well",
    外に出ていいか?と外に出る苺 全く霊の気配を感じない苺
    "Can I go outside?" says Ichigo, then goes out
    "Really..can't even feel a trace of spirit (power)"

お別れだ。。。と ルキア
    "This is farewell" says Rukia
    T^T

お前が見えなくても私は見えている~~~ルキア
    全然嬉しくね~し~~~苺
    "Even though you won't be able to see me,
    I will be able to see you" says Rukia
    "I ain't happy(sad??) not even a little bit~" says Ichigo

どんどん消えていくルキア
    Slowly Rukia fades

みんなによろしく伝えてくれ じゃあなルキア
    "Give everyone my thanks" says Ichigo
    "Later, Rukia"

ありがとう。
    "Thanks"

青空を見上げる苺。
    Ichigo looks up at the blue sky

終わり。サーセイ。
    次号より2話取材のため休載します。
    The end
    Starting next week, going on a 2-chapter break for collectind data.

再開は48号を予定しています。
    423 farewell swords
    Espadas do adeus
    Spoiler:

Byakuya, Kenpachi, Kyouraku get scolded by Yama-jii for losing their haori (The white captain's coat)
    Byakuya, Kenpachi, Kyouraku levam bronca do yama-jii por perder seus haoris ( o casaco branco de capitão ).

Ukitake and his two subordinates in front of the room they are scolded in, "Hoho~"
    Ukitake e seus dois subordinados ( estão? ) na frente da sala quando eles levem bronca, "Hoho~"

Kurotsuchi does research on Hueco Mudo
    Kurotsuchi faz pesquisas no Hueco Mundo

In a dark cave, Hitsugaya trains(?), "At this state, I can't protect Hinamori"
    Em uma caverna escura, Hitsugaya treina, "Nese estado, eu não posso proteger Hinamori"

Matsumoto is watching, thinking about Gin, 'I liked you'
    Matsumoto está assistindo, pensando em Gin, "Eu gostava de você"

Ichigo wakes up in his room
    Ichigo acorda em seu quarto.

Orihime, Rukia, Chad, Ishida all there
    Orihime, Rukia, Chad, Ishida, todos estão lá

He's been asleep for a month
    Ele esteve dormindo por um mês

Rukia heard he lost his shinigami powers
    Rukia ouviu que ele perdeu seus poderes de Shinigami

Rukia says, "In any moment, any of the leftover powers will disappear as well"
    Rukia diz "A qualquer momento, todos os poderes que sobraram também desaparecerão"
    "Can I go outside?" says Ichigo, then goes out
    "Eu posso sair?" diz Ichigo, então ele sai

"Really..can't even feel a trace of spirit (power)"
    "Realmente... não posso sentir nenhum rastro de espirito ( poder )"

"This is farewell" says Rukia
    "Isso é um adeus" diz Rukia

"Even though you won't be able to see me, I will be able to see you" says Rukia
    "Mesmo que você não seja capaz de me ver, eu serei capaz de lhe ver" diz Rukia

"I ain't happy(sad??) not even a little bit~" says Ichigo
    "Eu não estou feliz (triste??), nem um pouquinho" diz Ichigo

Slowly Rukia fades
    Lentamente Rukia some

"Give everyone my thanks" says Ichigo
    "Agradeça a todos" diz Ichigo

"Later, Rukia"
    "Até, Rukia"

"Thanks"
    "Obrigado"

Ichigo looks up at the blue sky
    Ichigo olha para o céu azul

The end
    Fim
    Starting next week, going on a 2-chapter break for collectind data.
    Começando na próxima semana, terá uma pausa de 2 capítulos para coleta de dados.

@fanimesheaven
    Pedidos de música
    Dúvidas
    Sugestões
    Mari
    Administradora Mari
    Administradora Mari

Feminino

Mensagem por Mari em Qua 27 Out 2010, 20:59

Capítulo 424

Spoiler #1 Texto 1
    Fonte:animesbakuhatsu
    Tradução: Kurogasa

Bleach Chapter 424 Spoiler: Goodbye Halcyon Days, Redux
    Spoiler:

Karakura Town, 7am, Monday

Kurosaki Ichigo/17 years old
    Hair Color/Orange
    Eye Color/Brown
    Occupation/High School Student
    As for spirits, I can’t see them (TN: this is exactly the same as the first chapter of Bleach, save for his age and inability to see spirits)

Ichigo wakes up, saying “I’m sleepy”

Center color looks similar to the one from the first chapter – Ichigo is in front, with numerous characters in the background (such as Tatsuki and Ishida), but everyone is facing towards the bacl.

Ichigo changes into his school uniform. When he goes to the kitchen, Yuzu appears in her uniform and goes “ta~da!”. She has her hair tied back in 2 pigtails.
    However, Ichigo doesn’t give much of a reaction to that and just asks her to pass the soy sauce. Yuzu gets angry with him over that as she passes him the soy sauce.
    “I went through all that effort to keep what I look like in my new uniform a secret, and now that I’m showing it to you, you won’t even look at me! I’ve never seen a brother like that,” Yuzu passes Ichigo the rice.
    At that, Ichigo murmurs, “I’m looking alright, and your zipper’s open”
    Karin watches this exchange, and pokes her chopsticks at the glasses of a spirit that is hovering around her. Ichigo does not see this at all.
    Isshin appears, calling Yuzu’s name loudly, asking which bowtie he should wear with the suit he is wearing to her entrance ceremony.
    Yuzu: “Yeah, it’s alright, either one is fine”, she doesn’t seem interested at all. isshin is shocked.
    It has been 17 months since that battle, a little over a year. Ichigo has become a third year student.
    With regards to his Shinigami powers, when Ichigo was sleeping, Chad and the rest had told Keigo and the rest all about it, seeming to trust them with it.
    Ichigo says that he’s happy that they had accepted it without saying anything.
    Mizuiro is waiting for him outside when he leaves the house, he has a new hairstyle with his ears hidden by his hair, a little like Rukia.
    Karin and Yuzu go to the middle school with Isshin. Ever since Ichigo lost his spiritual powers, Karin’s has gotten stronger, and Karin now has hi-spec spiritual disposition.
    She doesn’t discuss it with Ichigo, so it seems they have reached some sort of mutual understanding on the matter.
    When they reach school, Keigo comes dashing towards them. Ichigo does a pro-wrestling move as he greets him.
    It seems Mizuiro is now in a different class, so he heads to his own class saying “see you at lunch”
    Inside a classroom labeled 3-3, Tatsuki asks if Ichigo has brought the Tekken (TN: fist? it’s also the name of a game). Karin (TN: I think this might be a typo. 69ruma might mean Tatsuki) hair is now as long as Kuukaku’s.
    Ichigo opens his bag saying “I brought it, I brought it”. In his bag is the old Shinigami replacement identification. Ichigo passes the Tekken to Karin (TN: Tatuski?)
    He didn’t get a chance to return the shinigami replacement identification , and since he lost his powers it has stopped working as well, it’s just a wooden plank now that it can neither serve as an alarm, and now normal people can see it too.
    But it is also the only remaining proof that Ichigo was once a shinigami.
    Ichigo absently plays with the badge even during lessons. Suddenly, there is a voice, “Ishida! Where are you going!”
    Ishida runs away shouting “Nurse’s office!” (it’s not clear whether they are in the same class)
    Now Ishida has taken on the role of Hollow purifications. It seems the afro dude is even more unreliable than expected.
    And since that day, Rukia has not come by Karakura town even once.
    Ichigo talks about university choices on the roof with Keigo. Keigo: “Ichigo, your grades had been good when we first entered high school, but somewhere in the middle of the first year you started failing”
    Ichigo: “I was busy with all sorts of things then, and I’m still above average”
    Keigo murmurs: “I wonder how Rukia-chan’s doing”
    Ichigo: “Why are you suddenly bringing up Rukia?”
    Keigo: “She’s so cold, she hasn’t even shown her face since that day”
    Ichigo: ‘That’s to be expected, she’s no longer in charge off Karakura town.”
    Keigo: “Aren’t you lonely?”
    Ichigo: “No way”

Ichigo: “Only from the time when I was 16, did I finally get to live a normal life. I’m fine if I could live peacefully like this until I die.”
    Keigo: That’s true, I don’t want to feel that sort of fear again”
    Ichigo: “I never felt superior just because I could see spirits. I never thought of making a living off that either, and neither did I think of helping others with that power. I longed for a life where I couldn’t see spirits, and it’s come true”
    A guy carrying a bag slips past Ichigo, Keigo, Mizuiro, who are on their way back to the classroom. A hefty guy is chasing after the other guy.
    Ichigo passes his bag to Mizuiro and chases after the guy who is running away.
    He catches up to the guy and punches by the guy when he turns around. The guy who falls to the ground stands up again and pulls out a knife to counterattack, but Ichigo manages to catch the knife’s blade between his fingers and stop the hand holding the knife and punch him again.
    The body and reflexes he had trained as a shinigami in order to win are still with him, also another of the proofs that he was once a shinigami.
    Ichigo returns the bag to the owner, who is the tall guy. His hair is all swept back, and he thanks Ichigo, and humorously says that he’ll even treat Ichigo to ramen.
    Ichigo rejects the offer and walks away, adding that he’ll get into trouble so keep it a secret that he’d hit someone.
    Guy: “I see, that’s a pity”
    After Ichigo leaves, he opens the zipper of his bag, and just like Ichigo, he is holding onto a replacement shinigami identification.
    Guy: “He’s a surprisingly wary one, isn’t he, that Kurosaki Ichigo”
    BLEACH 424. The Lost Agent
    The disappearance of the Shinigami Replacement arc.
    Spoiler #2 Imagens
    Spoiler:

Link:CnJ

@fanimesheaven
    Pedidos de música
    Dúvidas
    Sugestões
    Mari
    Administradora Mari
    Administradora Mari

Feminino

Mensagem por Mari em Ter 02 Nov 2010, 16:27

Capítulo 425

Spoiler #1 Texto 1
    Fonte: @Ohana, Zangetsu01, Kaxix.
    Tradução: + яøđяïgø Fℓávïø
    Originally Posted by Sheetz

Spoiler:
    苺誰かに起こされる夢を見る。
    Ichigo dreams of being awaken by somebody.
    影(どうみてもレンジ)
    There's a shadow that looks like Renji.
    影(どうみてもびゃくや)
    Another shadow that looks like Byakuya.
    影(どうみてもルキア)
    Another one that looks like Rukia.

そこに本当にパパが起こしに来る。
    Then Isshin wakes him up for real.
    バタバタの朝。
    It's a hectic morning.

学校。
    At school.
    部活の勧誘にあう。
    There's a meeting about invitations tor club activities.
    いくらだったらやる、やらないの話し。
    They talk about how many to make.

井上、学校でアイドル的存在に。
    Inoue: Being in high school is an idle existence.

そこに不良が。
    Ishida: This here is bad.
    黒崎いるか~?
    Is Kurosaki here?
    なんでか、石田が対応。
    What for?
    11:25 (6 horas atrás)
    Izzy
    Tirem a barra ( / )no final do link para visualisar
    .
    http://i55.tinypic.com/10ms9ra.jpg/
    .
    http://i55.tinypic.com/111mrfm.jpg/
    .
    http://i54.tinypic.com/1zn3ms7.jpg/
    .
    http://i55.tinypic.com/1zciek5.jpg/
    11:37 (6 horas atrás)
    Ŀaerte
    Parte I.
    543 :ohana ◆IR7jauNn4E :2010/11/02(火) 20:07:58 ID:Td/FvixtP
    レンジの影 いつまで寝てんだ一護! げんこつで起こすぞ!!
    Renji's shadow: You're always asleep, Ichigo! I'll wake you up with my fist!!
    ギャクヤ影 目を覚まさぬか 黒崎一護
    Byakuya's shadow: Open your eyes, Kurosaki Ichigo.
    ルキア影 このたわけ!起きろ一護!
    Rukia: This idiot! Wake up, Ichigo!

夢か現か…。一護を呼ぶ声がこだまする…。
    Dream or reality... the voices that call Ichigo echo...

一心 おっきろ~~ いっ
    Isshin: Wake up~~ I--chi
    目を覚ますイチゴ
    Ichigo opens his eyes.
    一心 ゴオウ…
    Isshin: --goooo...
    イチゴ、一心の足を引っ掛けて一心窓から落ちそうになる
    Ichigo catches Isshin's foot and dangles him out of the window.
    一心 うおわー バッ バカかお前 バカかお前!? 父さん落ちたらどう
    すんだ!?死んだらど うすんだー! !?
    Isshin: Uwaaaah- I-idiot, what would you do if daddy fell?! What if daddy died?!!
    イチゴ 知るかよ 死んだらSSに行くんだろ
    Ichigo: Like hell I know. If you die you'll just end up in Soul Society.
    一心 ホウ 言うようになったじゃねえか
    Isshin: Hou~ Like you could say something like that now, huh?
    イチゴ 大体オメーが2階から落ちたくらいで死ぬかよ オメーのせいでヘ
    ンな夢見たんだ 詫び のつもりで  とっとと落ちろ
    Ichigo: Well, actually, you can't die falling from two storeys up. It's your fault I ended up seeing a weird dream. Now apologize or I'll drop you.
    一心窓枠掴んでるけど、イチゴが落とそうとする
    Isshin's holding on to the window's curtain, but Ichigo tries to drop him anyway.
    一心 わー わー 止めろ!ほんと落ちちゃう!! へんな夢?どんな夢だ

Isshin: Wah, wah! Stop! I'm really gonna fall!! What strange dream? What kind of dream was it?
    イチゴ ポカーン  何だっけな 喋ろうとしたら忘れたよ
    Ichigo gets more pissed off: What the hell. Forget I talked to you.
    11:38 (6 horas atrás)
    Ŀaerte
    Parte II.
    425 A day without melodies

イチゴ で いくらだ?
    Ichigo: Well, how much is it?
    ガタイのいい男(柔道部) ご… 5000円
    Guy from Judo department: F-five thousand yen.
    イチゴ 一週間で5000円!?話しになんねえ 次!!
    Ichigo: 5000 yen every week!? Don't talk to me, next!!
    ひょろ男 ハイッ!サッカー部副部長里田です!黒崎先輩の力をお借りした
    く…
    Thin guy: YES! Soccer department vice captain, [里田]! Please let us borrow Kurosaki-sempai's power...
    イチゴ いーから期間と金額を言え
    Ichigo: Fine, tell me how long and how much.

水色教室ドア開けながら 一護ー ん?
    Mizuiro opens the door to the classroom.
    Ichigo: Hm?
    浅野 今商談中 のうちょいかかるぜ
    Keigo: He's in the middle of negotiations. It'll take a while.
    水色 あ そっか 前のバスケ部のレンタル期間終わったんだっけ
    Mizuiro: Ah. Is that so. So the Basketball club's rental from before just ended.
    浅野 まいったなー また一護遊んでくんなくなっちゃうよ
    Keigo: I give up. Ichigo's just playing around again.
    水色 普段遊んでもらってるみたいな言い方だね
    Mizuiro: That's something from someone's who's always just playing around, eh

浅野 あ あああ 遊んでもらってますう!! 別にヒマすぎて一護のバイ
    ト先にカオだしてウザ がられたりと かしてないですう!!
    Keigo: Ah. Aaaaaaagh. Play with meee!! Otherwise, Ichigo's got too much fee time and I don't have to see see his annoying face before my part-time job!!
    水色携帯ピコピコ はいはい
    Mizuiro: *picking at his phone* Yeah, yeah.
    浅野 そもそも一護って あんなカネカネ言うタイプだっけ?
    Keigo: In the first place, I didn't think Ichigo would be the type to go around demanding money, huh?
    水色 卒業後の資金貯めてんじゃない?一人暮らしするための
    Mizuiro: Isn't he saving money for after graduation? So he'll be able to live on his own
    浅野 ええ!?ナニあいつ 家出んの?
    Keigo: Eeeeh? That guy's gonna move out of his house?
    サッカー部副とイチゴ商談中。キーパーはチャドのがいいんじゃないかとか

The soccer guy and Ichigo are still negotiating. Chad might be a good keeper, huh
    水色 いやそれは知らないけど どっちにしても一護のお父さんて一護が何
    かするbのにお金貸す タイプじゃな さそうだし 今のうちにお金ためとくのはいいことだと思うけどね
    Mizuiro: Well, I don't know about that but, anyway, Ichigo's dad doesn't seem like he's gonna lend him money. So I think, maybe it's not a bad thing that he's doing it for money now.
    浅野 あー それは確かにそうかもな
    Keigo: Ah- Well, that's true.
    副 ありがとうございます!!
    Soccer guy: Thank you very much!!
    11:39 (6 horas atrás)
    Ŀaerte
    Parte III. (Capítulo Grande!!)
    喜ぶサッカー部 泣く柔道部 ドヤ顔のイチゴ
    The soccer guy's happy, the Judo guy is crying, and Ichigo looks irritated.
    浅野 サッカー部で決まりか?いくらになった?
    Keigo: So you decided on the soccer club? For how much?
    イチゴ ナイショだ
    Ichigo: That's a secret.
    水色 いつから?
    Mizuiro: When?
    イチゴ 今日から!
    Ichigo: Today!

イチゴグランドにて準備体操
    Ichigo doing his warm up exercises in a stadium{?}
    タツキ あんたバスケは?
    Tatsuki: Doing basketball?
    イチゴ 先週で任務満了 オマエこそ部活どうしたんだよ?
    Ichigo: That one finished last week. What're you doing for club activities?
    タツキ あたしバイト 言ってなかったけ?先月からウチの道場で師範代や
    ってんの
    Tatsuki: Part-time job. Didn't I tell you about that? Since last month, I'm our dojo's assistant instructor.
    イチゴ オマエが師範代かよ 道場やめててよかったぜ おめーを先生なん
    て ぜってー呼びたく ねえ
    Ichigo: Assistant instructor, huh. It's a good thing I quit Judo. I sure as hell don't want to call you Sensei.
    タツキ 今から力ずくでそう呼ばせてあげようか…?
    Tatsuki: And you think you're qualified to be called that...?

井上廊下を鼻歌でスキップ
    It skips to Orihime humming a tune in the corridor.
    後輩A 井上先輩だ
    Kouhai A: it's Inoue Orihime.
    後輩B スゲーよなー 俺あの人見たとき この高校入ってよかった!って
    思ったもん
    kouhai B: She's incredible. When I see her, I keep thinking, it's great that I got into this school!
    後輩A 俺こないだカオ写ってる写メ撮ったぜ
    Kouhai A: Well, I got thi
    後輩B まじか!送れソレ!!

井上廊下を鼻歌でスキップ
    It skips to Orihime humming a tune in the corridor.
    後輩A 井上先輩だ
    Kouhai A: it's Inoue Orihime.
    後輩B スゲーよなー 俺あの人見たとき この高校入ってよかった!って
    思ったもん
    kouhai B: She's incredible. When I see her, I keep thinking, it's great that I got into this school!
    後輩A 俺こないだカオ写ってる写メ撮ったぜ
    Kouhai A: Well, the other day I managed to get a picture of her face.
    後輩B まじか!送れソレ!!
    Kouhai B: You serious?! Send it to me!!

井上 ん? ややっ!
    Inoue: Hm? Oh, it's been a while!
    窓から井上 黒崎くーーん!!たつきちゃーーん!!
    Orihime, calling out from the window: Kurosaki-ku~n!! Tatsuki-cha~n!!
    イチゴ おう井上…
    Ichigo: Hey, Inoue...
    井上 排水管ツタって降りてくる
    Orihime nearly falls and grabs onto a drainpipe.
    イチゴ バカあぶねエ
    Ichigo: Idiot, that's dangerous!
    タツキ パンツ見えるよ
    Tatsuki: I can see your panties from here.
    11:40 (6 horas atrás)
    Ŀaerte
    Parte IV.
    タツキ、井上にゲンコツ
    Tatsuki whacks Orihime with a fist.
    井上 痛い!!
    Inoue: Ouch!!
    タツキ あたりまえでしょ 今度あんな危ないことしたら もっと強くゲン
    コツするからね!!
    Tatsuki: Of course! That was really dangerous just now, I should hit you harder!!
    井上 今のより強く!? あたま割れちゃう!!
    Inoue: Harder than just now?! You'll break my head!!
    イチゴ そんなにギャイギャイ怒んなくてもいーだろ ケガしなかったんだ
    から
    Ichigo: That's enough, don't get so roarin' mad now. At least she's not hurt.
    タツキ うるさい!織姫の教育についてガタガタ言われる筋合いないわよ!

Tatsuki: Shut up! Don't go rattling off when Orihime's training doesn't concern you!
    イチゴ ガタガタ言ってねーだろ!井上がかわいそうだって言ってんだよ!

Ichigo: I'm not rattling on about it! I said it because Inoue looked hurt!!
    タツキ それがガタガタ言ってんの!!
    Tatsuki: That's why I said you don't need to rattle on!!
    井上 あ あのさ! あたし黒崎くんと たつきちゃんに相談があるんだけ
    ど!!
    Inoue: AH, Uhm! I have something to discuss with Kurosaki-kun and Tatsuki-chan!!
    タツキ イチゴ 相談?
    Tatsuki, Ichigo: Discuss?
    井上 うん 実わね…
    Inoue: Un. The truth is...
    12:14 (6 horas atrás)
    Ŀaerte
    Parte VI.
    [T/N: Ok, I'm a bit lost whose part-time job they're discussing, but it's a little serious all of a sudden.]
    副キャプテン 黒崎センパーイ そろそろ練習に参加してくださーい 黒崎せんぱー
    Soccer vice-captain: Kurosaki-sempai, please participate more with the practice exercises, Kurosaki-sempa-
    イチゴ キーパーグローブ投げて。。。。校舎裏に
    Ichigo: Oh, I lost the keeper's glove... gotta go behind the school building-

電話 店長 馬鹿かっ お前自分が何言ってんのかわかってんのか!?先週休んでそのあと1日し か来てねえの に また一週間休むだあ!?
    Store manager on the phone: Are you an idiot? You can't even come here and tell me yourself? You've been on break last week, where you didn't even come for a single day at all, and now you want another week off?!
    イチゴ いや だからスイマセンて言ってるじゃないスか…
    Ichigo: No, that's why I said I'm sorry, didn't I...
    店長 謝まりゃなんでもオッケーになると思ってんのか!!ゆとりかテメーは!! いいから来い クビにすんぞ テメー!!
    Store manager: You think it'll be ok with just an apology?! Like I have patience for that!! Come here or get fired-!!
    イチゴ マジすか じゃあしょうがないッスね
    Ichigo: You serious? Oh well, nothing I can do 'bout that
    店長 え!?  イヤイヤ…オイ 何言い出してんの?一護ちゃん…
    Store manager: Eh?! No, no... Hey. What the hell are you saying, Ichigo-chan...
    イチゴ 俺みたいな不マジメな奴はクビになってもしょうがないって言ったんすよ ホントスイマ センでした  長い間お世話になりました
    Ichigo: Well, nothing you can do but fire a guy like me who can't be serious about the job, right? I'm really sorry. Thank you for all the time you took care of me.
    店長 長くないじゃん!まだ半年じゃん!!何でも屋の面白さはまだこれからでしょうよ!! 俺 達の冒険はま だまだ続くぜ
    Store manager: It wasn't a long time at all! It hasn't even been half a year!! Look, it hasn't been interesting in the store but from now on it'll be!! Our adventure is still going!
    イチゴ 携帯切りながら ご愛読ありがとうございましたー
    Ichigo: *while cutting off the phone line* Thank you very much-
    キャー!!!
    Kyaaah-!!!
    12:47 (5 horas atrás)
    Ŀaerte
    Parte VIII.
    石田 前言撤回だ 帰らなくていい いや一人もここから帰れると思うな
    Ishida: I take back what I said before. You don't have to go home. In fact, I think you'll be walking home alone from here.
    イチゴ走り出す あのボケ 騒ぎデカクしに出てきたのかよっ!!
    Ichigo, running: That idiot, don't make such a big ruckus!!!

校門の前には 足の影が。。。
    In front of the gates, the shadow of someone's feet...

崩れゆく日常!!不穏なる影の正体とはっ…!?
    Everyday life, falling apart!! And what is the true form of these turbulent shadows...?!
    終わりサーセイ★
    Til next week-

背表紙は 藍前と小さくWW
    The spine seems to be a small front view of Aizen?
    Spoiler:

苺誰かに起こされる夢を見る。
    Ichigo dreams of being awaken by somebody.
    Ichigo sonha que está sendo acordado por alguém.

影(どうみてもレンジ)
    There's a shadow that looks like Renji.
    影(どうみてもびゃくや)
    Another shadow that looks like Byakuya.
    影(どうみてもルキア)
    Another one that looks like Rukia.
    Há uma sombra que se parece com Renji, outra que se parece com Byakuya e outra com Rukia.

そこに本当にパパが起こしに来る。
    Then Isshin wakes him up for real.
    バタバタの朝。
    It's a hectic morning.
    Então, Isshin o acorda de verdade. É uma manhã agitada.

学校。
    At school.
    部活の勧誘にあう。
    There's a meeting about invitations tor club activities.
    いくらだったらやる、やらないの話し。
    They talk about how many to make.
    Na escola.
    Há uma reunião sobre os convites para as atividades do clube.
    Eles falam sobre como muitos fazem isso.

井上、学校でアイドル的存在に。
    Inoue: Being in high school is an idle existence.
    Inoue: Estar na escola é uma existência ociosa.

そこに不良が。
    Ishida: This here is bad.
    黒崎いるか~?
    Is Kurosaki here?
    なんでか、石田が対応。
    What for?
    Ishida: "Isso é mau. Kurosaki está aqui?"
    "Para quê?"

Sobra de Renji: Você está sempre dormindo, Ichigo! Eu vou acordá-lo com meu punho!
    Sombra de Byakuya: Abra os olhos, Kurosaki Ichigo.
    Sombra de Rukia: Este idiota! Acorde, Ichigo!

Sonho ou realidade... as vozes que chama por Ichigo ecoam...

Isshin: Acorde, I-chi-...
    Ichigo abre os olhos
    Ishin: -goooooo...
    Ichigo pega o pé de Isshin e o põe para fora da janela (ameaçando jogá-lo)
    Isshin: Uwaaaah, idiota, o que você faria se o seu papai caísse?! E se o seu papai morresse?!!
    Ichigo: Se você morrer, só vai acabar na Soul Society.
    Isshin: Hou- Como você pode dizer algo assim agora, hein?
    Ichigo: Bem, na verdade, você não pode morrer caindo de 2 andares. E por sua culpa eu acabei de ter um sonho estranho. Agora, peça desculpas ou vou derrubar você.
    Isshin está segurando a cortina da janela, mas Ichigo tenta deixá-lo de qualquer maneira.
    Isshin: Wah, wah! Pare! Eu vou realmente cair! Que sonho estranho? Que tipo de sonho foi esse?
    Ichigo fica mais chateado: Que diabos. Esqueça o que te falei.

425 Um dia sem melodias

Ichigo: Bem, quanto é?
    Cara do departamento de judô: Cinco mil yens.
    Ichigo: Cinco mil yens por semana!? Não fale comigo. Próximo!!
    Outro cara: SIM! Vice capitão do departamento de futebol! Por favor, deixe-nos usufruir do poder do Kurosaki-sempai...
    Ichigo: Muito bem, diga-me quanto tempo e quanto.

Mizuiro abre a porta da sala de aula.
    Ichigo: Hm?
    Keigo: Ele está no meio de negociações. Vai demorar um pouco.
    Mizuiro: Ah. É isso. Então o contrato com o club de basquete de antes acabou.
    Keigo: Desisto! Ichigo está apenas brincando de novo.
    Mizuiro: Isso é algo de alguém que está sempre brincando, eh.
    Keigo: Ah. AAAAAAAAGH! Jogue comigo!! Caso contrário, Ichigo terá tempo livre demais e eu não terei que ver sua cara irritada antes do meu expediente!!
    Mizuiro: *pegando seu celular* Sim, sim.
    Keigo: Em primeiro lugar, eu não acho que Ichigo seja o tipo de dar a volta pedindo dinheiro, huh?
    Mizuiro: Ele não está poupando dinheiro para depois da formatura? Então, ele vai ser capaz de viver por conta própria.
    Keigo: Eeeh? Esse cara vai sair de casa?

O cara do futebol e Ichigo ainda estão negociando. Chad pode ser um bom goleiro, hein.
    Mizuiro: bem, eu não sei sobre isso, mas, de qualquer forma, o pai de Ichigo não parece que vai lhe emprestar dinheiro. Então eu acho que talvez não seja algo tão ruim o que ele está fazendo por dinheiro agora.
    Keigo: Ah, bem, isso é verdade.
    Cara do futebol: Muito obrigado!

O cara do futebol está feliz, o cara do judô está chorando e Ichigo olha irritado.
    Keigo: Então você decidiu sobre o clube de futebol? Quanto?
    Ichigo: Isso é um segredo.
    Mizuiro: Quando?
    Ichigo: Hoje!

Ichigo está fazendo seu exercício de aquecimento em um estádio.
    Tatsuki: Fazendo basquete?
    Ichigo: Isso terminou na semana passada. O que está fazendo para as atividades do clube?
    Tatsuki: Trabalho em meio expediente. Eu não disse a você sobre isso? Desde o mês passado, eu sou assistente de instrutora do nosso dojo.
    Ichigo: Assistente de instrutora, hein. Foi uma coisa boa eu parar com o judô. Eu com certeza não gostaria de te chamar de sensei.
    Tatsuki: E você acha que está qualificado para ser chamado assim...?
    Pula para Orihime cantarolando no corredor.
    Kouhai A: É a Inoue Orihime.
    Kouhai B: Ela é incrível. Quando eu a vejo, fico pensando, é ótimo que eu tenha entrado nessa escola!
    Kouhai R: Bem, no outro dia eu consegui uma foto de seu rosto.
    Kouhai B: Você tá falando sério? Manda pra mim!

Inoue: Hm? Oh, tá na hora!
    Orihime, chamando por fora da janela: Kurosaki-kuuuuun! Tatsuki-chaaaaaan!!
    Ichigo: Ei, Inoue...
    Orihime quase cai e pega em um cano de esgoto.
    Ichigo: Idiota, isso é perigoso!
    Tatsuki: Eu posso ver sua calcinha daqui.

Tatsuki acerta Orihime com o punho.
    Inoue: Ouch!!
    Tatsuki: Claro! Isso agora foi muito perigoso, eu deveria lhe bater mais forte!
    Inoue: Mais forte que agora? Você vai quebrar a minha cabeça!
    Ichigo: Isso é o suficiente, não fique tão barulhenta como agora. Pelo menos ela não está ferida.
    Tatsuki: Cale-se! Não vá opinando, já que treinar Orihime não lhe diz respeito!
    Ichigo: Eu pelo menos não estou batendo nela! Eu disse isso porque a Inoue parecia sentir dores!
    Tatsuki: É por isso que eu disse que você não precisa opinar!
    Inoue: Ah, hum! Eu tenho algo a discutir com Kurosaki-kun e Tatsuki-chan.
    Tatsuki/Ichigo: Discutir?
    Inoue: Uh... A verdade é...
    [Nota: Ok, estou um pouco perdido nisso de trabalho de meio-expediente que eles estão discutindo, já que isso parece um pouco sério, tão de repente.]
    Vice-capitão do futebol: Kurosaki-sempai, por favor, participe mais dos exercícios práticos. Kurosaki-sempa-...
    Ichigo: Oh, eu perdi a luva do goleiro... Tenho que ir atrás do prédio da escola-...

Gerente de loja no telefone: Você é um idiota? Você não pode nem mesmo vir aqui e me falar isso você mesmo? Você já esteve de folga na semana passada, onde você não veio nem mesmo um único dia, e agora você quer mais uma semana fora?
    Ichigo: Não, é por isso que eu pedi desculpas, eu não...
    Gerente da loja: Você acha que vai estar tudo bem apenas com um pedido de desculpas? Como eu tenho paciência!! Venha aqui ou estará despedido-!!
    Ichigo: Fala sério? Oh, bem, não posso fazer nada sobre isso
    Gerente da loja: Eh! não, não... Ei, o que diabos você está dizendo, Ichigo-chan...
    Ichigo: Bem, você não pode fazer nada senão despedir um cara como eu, que não consegue ser sério sobre o trabalho, certo? Sinto muito. Obrigado por todo o tempo que tomou conta de mim.
    Gerente da loha: Não foi muito tempo, afinal! Não foi nem sequer meio ano!! Olhe, não foi interessante na loja, mas a partir de agora vai ser! Nossa aventura ainda está de pé!
    Ichigo: *enquanto desliga o telefone* Muito obrigado. Kyaaaaah-!

Ishida: Eu retiro o que eu disse antes. Você não tem que ir para casa. Na verdade, eu acho que você estará caminhando sozinho para casa.
    Ichigo, correndo: Aquele idiota, não faça coisas como uma grande zaragata (?)!

Na frente das portas, a sombra dos pés de alguém...

A vida cotidiana, caindo aos pedaços! E qual é a verdadeira forma destas sombras turbulentas...?!
    Até a próxima semana-

A coluna parece ser uma visão frontal e pequena de Aizen?

Spoiler #2 Imagens

Spoiler:

@fanimesheaven
    Pedidos de música
    Dúvidas
    Sugestões

Conteúdo patrocinado

Mensagem por Conteúdo patrocinado

Data/hora atual: Qui 14 Dez 2017, 21:38